250 dagar



Skulle skrivit det här inlägget igår, när det verkligen var 250 dagar, men det glömde jag helt bort. Var sjukt trött av någon anledning. Hade en nice dag i alla fall, gymmade och sen hängde vid poolen. Sedan mötte jag upp Mary och Jacqueline på jamba juice innan vi åkte tillbaka till min pool och hängde där resten av dagen. 


Idag var också en pooldag, fast det inte alls var lika soligt. Men några strålar titta allt igenom. Gymmade imorse och sedan lite shopping för saker inför Oregon, typ celsius och proteinbars. Godis också, för mitt godisförbud tar slut imorn!! Ska dock bara äta godis en gång i veckan, förutom imorn. Så det får vi väl se hur det går...

Nu sitter jag och kollar på sleepless in Seattle, även det en förberedelse då vi ska till Seattle om ett par veckor. Ska bli kul, ytterligare en delstat!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindagoescali.blogg.se

En 20-årig tjej som drog till California i september 2014 för att spendera ett år i staterna som au pair.

RSS 2.0